Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 30, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
896×1147
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,073
Favourites
85 (who?)
Comments
70
Downloads
23
×
Practice 30-06-13 by ND-2500 Practice 30-06-13 by ND-2500
Hmm well, some OC, camo, vectors and coloring practice~ :o
Add a Comment:
 
:iconussryuri:
UssrYuri Featured By Owner Oct 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
C7 or C8?
Reply
:iconeman-ekaf:
Eman-Ekaf Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
C7A2 to be specific, with an Elcan C79 (M145) scope.
Reply
:iconnd-2500:
ND-2500 Featured By Owner Oct 8, 2013  Student Digital Artist
C7~ =P
Reply
:iconussryuri:
UssrYuri Featured By Owner Oct 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
yay i love the diemaco's
Reply
:iconeman-ekaf:
Eman-Ekaf Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I believe the company is now called Colt Canada. I hear they're great quality (the SAS uses them as well) but I still tend to prefer the more 'cutting edge' modern style AR's. However, I gotta support the home team, which is why these firearms hold such a special place in my interests.
Reply
:icontrooperbeta:
trooperbeta Featured By Owner Aug 15, 2013  Student Digital Artist
Canada, Eh?
Reply
:iconnd-2500:
ND-2500 Featured By Owner Aug 15, 2013  Student Digital Artist
Haha yep! X)
Reply
:iconarchertacticalops:
ArcherTacticalOps Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice ND. i was hoping you could give me advice on this here video www.youtube.com/watch?v=Lxdh8y… . basically i wanted to pay tribute to my friend John who served back in 09. Any idea where i could find exact references for Current CF Gear and Equipment?
Reply
:iconnd-2500:
ND-2500 Featured By Owner Aug 1, 2013  Student Digital Artist
Well, I had many sources for the refs. Couldn't really give you the "exact" issues since everyone tends to purchase commercial brands kits when deployed overseas.

Just google CF tac-vest/frag vest/[Piece of equipment you'd like to find] on Google, it should pop some decent results lol
Reply
:iconredcomic:
redcomic Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
How do you draw camouflage?
Reply
Add a Comment: